در مشهد مقدس به سبب حرم مطهر رضوی تعداد زیادی هتل و مسافرخانه جهت رفاه زائرین وجود دارد . لیست هتل های مشهد می تواند به شما زائرین و مسافرین گرامی کمک کند تا بتوانید یک محل اقامت مناسب و با امکانات را رزرو کنید .

رزرو هتل های مشهد به صورت آنلاین و نیز به صورت تلفنی امکان پذیر است . 

در این مقاله شما با انواع هتل های مشهد و امکانات هر یک آشنا میشوید . با ما همراه باشید 

فهرست مطالب 
  • لیست هتل های مشهد 
  • انواع هتل های مشهد  +  امکانات آنها 

لیست هتل های مشهد 

  • هتل قصر طلایی
  • هتل مجلل درویشی
  • هتل الماس 2
  • هتل مدینه الجواد 
  • هتل مدینه الرضا
  • هتل رز درویشی
  • هتل میقات 
  • هتل خورشید هشتم

انواع هتل های مشهد + امکانات آنها 

اینک به معرفی انواع هتل های مشهد میپردازیم : 

هتل قصر طلایی

هتل بین المللی قصر طلایی همواره جز بزرگترین و مرتفع ترین هتل 5 ستاره در لیست هتل های مشهد میباشد . این هتل واقع در خیابان امام رضا توانسته رضایت مندی بسیاری را از کاربران خویش دریافت کند . هتل قصر طلایی دارای ۲۰ طبقه بنا و ۳۵۸ باب اتاق و سوئیت می‌باشد که ضمن احترام به حقوق مهمانان خود، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی را برای این عزیزان به ارمغان آورده است . 

هتل مجلل درویشی

هتل درویشی جز بهترین هتل 5 ستاره در لیست هتل های مشهد قرار دارد . این هتل نزدیک حرم میباشد که از امکانات بسیاری برخوردار است . هتل درویشی 5 ستاره میباشد . این هتل تها هتل آتریوم شرق میباشد که از جذابیت های بالایی برخوردار است .  هتل درویشی با بیست و پنج طبقه مرتفع ترین مجموعه اقامتی مشهد میباشد . از دیگر امکانات هتل درویشی مینی بوس های عمومی این هتل می باشد که مسافرین را از فرودگاه تا درب هتل همراهی میکنند . 

هتل الماس 2

هتل الماس 2

هتل پنج ستاره الماس 2 واقع در خیابان امام رضا منتهی به حرم رضوی میباشد . این هتل 5 ستاره حد فاصل 15 دقیقه ای تا حرم را دارد . همچنین فاصله فرودگاه مشهد تا هتل الماس 2 حدود 8 کیلومتر میباشد .

هتل الماس 2 دارای پنج سالت غذاخوری ، 216 باب اتاق ، و سالن های کنفرانس و مهمانی جهت همایش های مختلف میباشد .

هتل مجلل

هتل مدینه الجواد 

این هتل در جوار شکوه و مهربانی ، تازه ساخت بوده است و یکی از با امکانات ترین هتل از انواع هتل های مشهد میباشد . این هتل در سال 1400 بنا شده و در دو برج شرقی و غربی با اتصال دو بلوک مجزا از طریق ساباط شامل ۱۲۶ واحد اقامتی، لاندری مجهز، مجموعه آبی و ورزشی، رستوران، کافی شاپ و باغ بام می‌باشد . 

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا یکی از بهترین هتل های موجود در لیست هتل های مشهد می باشد . این  در خیابان اصلی شیرازی واقع شده است . حد فاصل این هتل تا حرم کمتر از پنج دقیقه بوده و امکان دسترسی به حرم از محل اقامت برای شما در هر لحظه فراهم میباشد . 

از امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره داشتن 18 طبقه بنا و 325 باب اتاق با ویژگی های مجزا برای زائرین ارجمند میباشد . 

همچنین این هتل دارای دو مجموعه آبی جداگانه جهت استفاده بانوان و آقایان میباشد .

هتل رز درویشی

این هتل وجه تمایزی مانند دیگر هتل های معرفی شده دارد ، هتل رز درویشی کمترین حد فاصل تا بارگاه قدس رضوی را به شما ارائه می دهد ، از محل اقامت شما در هتل مجلل رز درویشی تا حرم رضوی 1 دقیقه فاصله میباشد .

همچنین طراحی لوکس و امکانات مختلف اتاق ها یک سفر خوب را برای زائرین گرامی به ارمغان می آورد . 

هتل میقات 

یکی از انواع هتل های مشهد هتل میقات می باشد ، این هتل از امکانات مختلفی برخوردار است از جمله امکانات حائز اهمیت هتل میقات کمترین حد فاصل تا حرم میباشد . 

از دیگر دلایل انتخاب هتل آپارتمان میقات نزدیک بودن به ایستگاه قطار شهری بوده . شما با استفاده از قطار شهری در شهر مقدس امکان رفتن به اکثر مکان های تفریحی و دیگر مکان های زیارتی را نیز دارید . 

رزرو هتل های مشهد همواره مشکلات مختلفی را برای زائرین ایجاد کرده و مسافران را با چالش های ذهنی مبنی بر اینکه هتل رزرو شده مناسب باشد  ، دارای امکانات حداقلی باشد ، رعایت کامل نظافت ، دسترسی سریع به حرم مطهر رضوی و دیگر چالش های ذهنی .

هتل میقات نسبت به اکثر هتل آپارتمان های مشهد این چالش های ذهنی را برای شما رفع کرده و به شما آسودگی خاطر میدهد . 

هتل خورشید هشتم

هتل خورشید هشتم یکی دیگر از انواع هتل های مشهد بود است .این هتل زیر مجموعه هتل های کوثر میباشد . هتل خورشید هشتم سه رستوران با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع دارد. سالن همایش و مجالس، استخر، سونا، مجموعه آب‌درمانی و امکانات ورزشی نیز از امکانات این هتل است.

لیست هتل های مشهد 

سخن پایانی

در این مقاله انواع هتل های مشهد را جهت رفاه حال زائرین و مسافرین گرامی معرفی کردیم . همواره میتوانید برای رزرو هتل های مشهد از طریق اینترنت اقدام نمایید . همچنین برای رزرو هتل میقات میتوانید از سایت هتل میقات اقدام به رزرو نمایید . امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد .

منبع alibaba

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *