انتخاب کردن هتل های نزدیک حرم امام رضا برای زائرین و مسافرانی که به مشهد سفر میکنند همواره موضوع حائز اهمیتی بوده است و نیز مسافرانی که برای زیارت به شهر قدس رضوي سفر می کنند خواهان این هستند که از محل اقامت تا حرم مطهر مسیر کوتاهی را طی کنند و

رفت و آمد برایشان سخت نباشد  . 

اینک ما در این مقاله بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم را به شما معرفی میکنیم . با هتل میقات همراه باشید .

فهرست مطالب 
  • هتل های نزدیک حرم امام رضا 
  • بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم
  • هتل میقات
  • هتل مدینه الرضا
  • هتل الماس 1
  • هتل درویشی
  • هتل خورشید هشتم

هتل های نزدیک حرم امام رضا 

مهم ترین موضوعی که هنگام سفر به مشهد به قصد زیارت باید به آن اشاره کرد انتخاب هتل های نزدیک حرم امام رضا برای اقامت میباشد . چهار خیابان اصلی منتهی به حرم وجود دارد و در هر کدام از این خیابان ها تعداد بالایی هتل و مسافرخانه قرار گرفته است . این موضوع می تواند انتخاب بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم را برای شما دشوار کند و نشود یک محل اقامت مناسب و با امکانات جهت رفاه خود پیدا کنید . 

به همین سبب ما قصد داریم در ادامه شما را با هتل های حرم امام رضا مشهد  آشنا کنیم و نیز امکانات هر کدام از این هتل ها را برای شما مخاطبین گرامی به ارمغان بیاوریم .

هتل های نزدیک حرم امام رضا

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

اینک به موضوع بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم می پردازیم : 

هتل میقات

 این هتل از امکانات مختلفی برخوردار است همچنین کمترین حد فاصل تا حرم را برای شما امکان میکند . 

از دیگر دلایل انتخاب هتل آپارتمان میقات نزدیک بودن به ایستگاه قطار شهری بوده . شما با استفاده از قطار شهری در شهر مقدس امکان رفتن به اکثر مکان های تفریحی و دیگر مکان های زیارتی را نیز دارید . 

رزرو هتل آپارتمان در مشهد همواره مشکلات مختلفی را برای زائرین ایجاد کرده و مسافران را با چالش های ذهنی مبنی بر اینکه هتل رزرو شده مناسب باشد  ، دارای امکانات حداقلی باشد ، رعایت کامل نظافت ، دسترسی سریع به حرم مطهر رضوی و دیگر چالش های ذهنی .

هتل میقات نسبت به اکثر هتل آپارتمان های مشهد این چالش های ذهنی را برای شما رفع کرده و به شما آسودگی خاطر میدهد . 

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا بوده که در خیابان اصلی شیرازی واقع شده است . حد فاصل این هتل تا حرم کمتر از پنج دقیقه بوده و امکان دسترسی به حرم از محل اقامت برای شما در هر لحظه فراهم میباشد . 

از امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره داشتن 18 طبقه بنا و 325 باب اتاق با ویژگی های مجزا برای زائرین ارجمند میباشد . 

همچنین این هتل دارای دو مجموعه آبی جداگانه جهت استفاده بانوان و آقایان میباشد .

هتل الماس 1

هتل الماس یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا مشهد میباشد . این هتل 4 ستاره دارای 163 باب اتاق و سوئیت میباشد . هتل الماس 1 واقع در خیابان اصلی امام رضا منتهی به حرم بوده و حدفاصل تا بارگاه قدس رضوی کمتر از 4 دقیقه میباشد . 

از دیگر مزایا هتل الماس 1 فاصله 7 کیلومتری تا فرودگاه . دسترسی به بازار بزرگ رضا . دسترسی به پاساژ خرید 17 شهریور و  دیگر امکانات رفاهی می باشد که با رزرو اتاق در اختیار میهمانان گرامی قرار میگیرد .

هتل های نزدیک حرم امام رضا

هتل درویشی

هتل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم میباشد که از امکانات بسیاری برخوردار است . هتل درویشی 5 ستاره میباشد . این هتل تها هتل آتریوم شرق میباشد که از جذابیت های بالایی برخوردار است .  هتل درویشی با بیست و پنج طبقه مرتفع ترین مجموعه اقامتی مشهد میباشد . از دیگر امکانات هتل درویشی مینی بوس های عمومی این هتل می باشد که مسافرین را از فرودگاه تا درب هتل همراهی میکنند . 

هتل خورشید هشتم

هتل خورشید هشتم یکی دیگر از هتل های حرم امام رضا مشهد  میباشد .این هتل زیر مجموعه هتل های کوثر میباشد . این هتل سه رستوران با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع دارد. سالن همایش و مجالس، استخر، سونا، مجموعه آب‌درمانی و امکانات ورزشی نیز از امکانات این هتل است.

هتل-خورشید-هشتم

سخن پایانی

همواره انتخاب کردن هتل های حرم امام رضا مشهد  موضوعی دشوار برای زائرین و مسافرین بوده است . در این مقاله برای شما هتل های نزدیک حرم امام رضا را عنوان کردیم و به وجه تمایز هر کدام از هتل ها پرداختیم . بدون شک هتل های مجلل بیشتری وجود دارد که برای اقامت بسیار مناسب هستند و رفاه را برای شما زائرین گرامی فراهم میکنند . با هتل میقات سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید .

منبع : snapptrip

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *