شهر مشهد با وجود داشتن بارگاه قدس رضوی همواره پذیرای زائرین بسیاری بوده است ، این عمر باعث شده است تا در اطراف حرم هتل و اقامتگاه های بسیاری به وجود آید تا زائرین برای اقامت با مشکلات متوالی رو به رو نشوند . در این مقاله شما را با هتل های 1 ستاره مشهد | هتل های اقتصادی نزدیک حرم 

آشنا میکنیم . 

هتل های 1 ستاره در مشهد از تعدد بالایی برخوردار هستند و در بسیاری از بخش های مشهد قرار گرفته اند ، برای اقامت همواره زائرین هتل هایی نزدیک به حرم را انتخاب میکنند تا برای زیارت مسافت زیادی را طی نکنند ، ما در ادامه ی مطالب به معرفی هتل های اقتصادی نزدیک حرم و نیز انواع هتل های 1 ستاره مشهد میپردازیم . تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

فهرست مطالب
  • هتل های 1 ستاره مشهد 
  • هتل های اقتصادی نزدیک حرم 
  • انواع هتل های 1 ستاره مشهد 

هتل های 1 ستاره مشهد 

همانطور که اشاره شد در تمام فصول سال مشهد پذیرای زائرین بسیاری از داخل کشور و البته خارج از کشور میباشد . در چهار خیابان اصلی منتهی به بارگاه قدس رضوی هتل ها و مسافر خانه های بسیاری بنا شده است و این موضوع تا بخش زیادی می تواند به اسایش زائرین کمک کند . 

هتل های 1 ستاره مشهد که در اطراف حرم بنا شده اند به شما این امکان را میدهند تا علاوه بر محل اقامت مقرون به صرفه ، به محل زیارت نیز بسیار نزدیک باشید و برای زیارت تا حرم مسیر کمیث را طی کنید . همچنین از مسیر محل اقامت خویش تا حرم مراکز خرید ، مغازه های متعدد و بازارچه های کوچکی قرار دارد که شما بتوانید به راحتی خرید کنید و به همه ی امکانات یک سفر خوب دسترسی داشته باشید . 

انواع هتل های 1 ستاره مشهد عبارتند از : 

  • هتل میقات 
  • هتل دیبا 
  • هتل دیدار 
  • هتل یلدا

هتل های اقتصادی نزدیک حرم 

با توجه به فراوانی هتل و محل اقامت در نزدیک حرم انتخاب هتل های اقتصادی نزدیک حرم موضوع دشواری برای زائرین بارگاه قدس رضوی بوده است . هتل میقات به شما در انتخاب انواع هتل های 1 ستاره مشهد کمک میکند و با نقد و بررسی هر یک از انواع هتل های 1 ستاره مشهد  میتوانید به راحتی محل اقامت خود را انتخاب کنید و قبل از رسیدن به مشهد اقدام به رزرو اتاق نمایید .  

هتل های 1 ستاره مشهد | هتل های اقتصادی نزدیک حرم  

انواع هتل های 1 ستاره مشهد 

اینک به نقد و بررسی انواع های 1 ستاره مشهد می پردازیم : 

هتل میقات 

هتل میقات در مشهد یکی از بهترین هتل‌های شهر است و امکانات و مزایای فراوانی برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود آرامش و رضایت کامل را به میهمانانش ارائه می‌دهد.

امکانات ویژه این هتل شامل اتاق‌های بسیار راحت و مجهز به امکانات مدرن و لوکس است. همچنین، خدمات غذایی عالی است که می تواند مطابق با تمام سلیقه‌ها و ترجیحات کاربران باشد. 

مزیت دیگر هتل میقات واقع شدن در خیابان امام رضا منتهی به حرم مطهر میباشد که . این امر به مسافران کمک می‌کند تا به آسانی به اماکن گردشگری و مراکز خرید مهم دسترسی داشته باشند. همچنین، نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع)، از مزیت‌های بزرگ این هتل محسوب می‌شود که به زائران و بازدیدکنندگان حرم اجازه می‌دهد به راحتی و در کوتاهترین زمان به مقصد خود برسند.

به طور کلی، هتل میقات در مشهد با ارائه امکانات و خدمات لوکس و مکانی مطلوب، انتخابی بسیار عالی برای اقامت در این شهر مقدس است. با توجه به موقعیت مرکزی، طراحی زیبا و امکانات متنوع هتل، میهمانان میتوانند از اقامتی راحت و لذت بخش در این هتل برخوردار شوند.

هتل دیبا 

هتل دیبا نزدیکی حرم امام رضا(ع) قرار دارد. هتل دیبا امکانات و خدمات متنوعی را به مسافران فراهم می‌کند از جمله اتاق‌های مدرن و راحت، خدمات ویژه مذهبی برای زائران حرم مطهر امام رضا(ع). با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و موقعیت مکانی مناسب، هتل دیبا یک گزینه عالی برای اقامت در شهر مشهد است.

هتل دیدار

هتل دیدار 

هتل دیدار در مشهد یکی دیگر از هتل های 1 ستاره مشهد بوده است . از مزایا رقابتی این هتل باید به فاصله کوتاه آن تا بارگاه قدس رضوی اشاره کرد . فاصله محل اقامت شما تا حرم مطهر فقط 6 دقیقه امتداد دارد . هتل دارای پرسنل مجربی است که به مهمانان خدمات خوبی ارائه می‌دهند.لازم به ذکر است که به علت محدودیت ظرفیت برای استفاده از پارکینگ هتل، لازم است حتماً از قبل رزرو کنید.

هتل زمرد 

هتل آپارتمان زمرد مشهد که به تازگی به بازسازی پرداخته شده است  در سال ۱۳۷۷ به بهره‌برداری رسید. این هتل محل واقعیت مقدس حرم مطهر رضوی قرار دارد و برای زائرانی که قصد بازدید از حرم مطهر امام رضا را دارند، امکان دسترسی آسان فراهم می‌کند. تنها با پیاده‌روی کمتر از ۵ دقیقه، زوار محترم می‌توانند خود را در حضور امام مهربانی ها بیندازند. هتل زمرد با تیمی مجرب و آموزش‌دیده، گرمای خوش‌آمدگویی را برای شما مهمانان عزیز فراهم می‌کند.

هتل یلدا

هتل یلدا

هتل آپارتمان یلدا یک ستاره مشهد در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و به منظور بهبود کیفیت خدمات، در سال ۱۴۰۰ نیز بازسازی و تجدید نظر در طرح و دیزاین خود انجام داده است. این هتل از مزایای فراوانی برخوردار است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– موقعیت مکانی عالی: هتل آپارتمان یلدا به دلیل واقع شدن در نزدیکی حرم مطهر رضوی، بازار رضا و بازار هفده شهریور برای مسافران بسیار مقرون به صرفه است. در این هتل به راحتی می‌توانید به این مکان‌های دیدنی و مرکز خریدها دسترسی داشته باشید.

– تجهیزات و امکانات مدرن: هتل آپارتمان یلدا با ۶ طبقه و ۱۶ باب اتاق مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات مدرن می‌باشد

سخن پایانی 

با مرور کردن مطالب عرضه شده یتوانید به آسانی محل اقامت خود را انتخاب کنید و یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه را تجربه کنید . ما در این مقاله شما را با انواع هتل های 1 ستاره مشهد آشنا کردیم و نیز به معرفی هتل های اقتصادی نزدیک حرم پرداختیم . امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد . هتل میقات سفر خوبی را برایتان آرزومند است . 

منبع eghamat24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *